Summa Marketing Talk: Vieraana Kari Korkiakoski, keskustelua asiakaskokemuksesta

Mika Tiainen
Head of Brand, Marketing and Communications, Summa Collective
Asiakaskokemuksesta puhutaan paljon, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Onko se vain kermavaahtoa, vai syvällisempi osa koko liiketoimintaa? Miksi tuntuu, että vaikka asiakaskokemuksen tärkeydestä on puhuttu jo vuosia, niin mikään ei oikeasti muutu?
Tässä webinaarissa pureudumme siihen, mistä puhumme, kun puhumme asiakaskokemuksesta. Etsimme vastauksia siihen, miksi muutokset ovat usein hitaita tai jäävät puolitiehen. Saat myös viisi konkreettista ideaa, joiden avulla pääset matkalla kohti parempia asiakaskokemuksia.
Webinaari on sinulle sopiva jos haluat:
- Ymmärtää syvemmin, mitä asiakaskokemus todella on ja miten se linkittyy liiketoimintasi ytimeen.
- Kuulla, miksi asiakaskokemuksen kehittämisessä on usein haasteita ja miten niitä voi ylittää.
- Saada viisi käytännönläheistä ideaa, jotka auttavat sinua parantamaan asiakaskokemusta omassa organisaatiossasi.
- Inspiroida itsesi ja tiimisi luomaan muutoskohtiin positiivisia asiakaskokemuksia.
Vieraana Kari Korkiakoski, tietokirjailija ja Futurelabin toimitusjohtaja. Hän tuo webinaariin runsaasti käytännön esimerkkejä, oivalluksia ja konkreettisia vinkkejä.