Hyppää sisältöön

28.8.2025 Markkinoinnin tuloksellinen kaava: suunnittele, personoi ja valjasta tekoäly avuksi

28.8.2025 Markkinoinnin tuloksellinen kaava

Mika Tiainen
Head of Brand, Marketing and Communications, Summa Collective


Tervetuloa Summa Collectiven maksuttomaan aamiaistapahtumaan, jossa keskitytään markkinoinnin tehostamiseen käytännönläheisin keinoin. Varaa paikkasi Helsingin Bottalta torstaina 28. elokuuta 2025 ja tule hakemaan strategisia oivalluksia ja konkreettisia työkaluja markkinointisi tueksi.

Aamupäivä on suunniteltu erityisesti sinulle, joka työskentelet myynnin ja markkinoinnin parissa ja haluat kehittää osaamistasi. Tarjoamme herkullisen aamiaisen ja neljä ajankohtaista esitystä, jotka syventyvät markkinointistrategian, verkkosivuston personoinnin ja tekoälyn hyödyntämisen ytimeen.

Tapahtuman ohjelmassa:

  • Markkinointistrategia kaiken keskiössä: Pihlajalinnan markkinointijohtaja Katri Nickels ja Myynninmaailman toimitusjohtaja Anu Yliselä avaavat, miksi strategia on menestyvän markkinoinnin perusta.
  • Verkkosivuston personointi: Coronarian kehityspäällikkö Heidi Tiainen jakaa oivalluksia siitä, miten verkkosivuston personoinnilla saavutetaan parempia tuloksia.
  • Tekoälyn mahdollisuudet verkkosivustolla: Evermaden Anton Valle valottaa tekoälyn uusimpia mahdollisuuksia ja sovelluksia.
  • Tekoäly markkinoinnissa – laillisesti: Juristi ja tietokirjailija Elina Koivumäki opastaa, miten markkinointia tehdään tehokkaasti ja laillisesti tekoälyä hyödyntäen.

Paikkoja on rajoitetusti. Paikat täytetään priorisoiden nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaitamme sekä kumppaneitamme. Muista ilmoittautua viimeistään 15. elokuuta 2025, jotta varmistat paikkasi.