Summa Marketing Talk #7: Vieraana Eeva Suojanen ja Lauri Sainio – Kuinka varmistaa näkyvyys vuonna 2026?
Mika Tiainen
Head of Brand, Marketing and Communications, Summa Collective
#7 Tekoälyoptimointi? Hakukoneoptimointi? Kuinka varmistaa näkyvyys vuonna 2026.
Tekoäly (AI) on mullistanut hakukoneet ja asiakkaiden tiedonhankinnan, mutta miten se vaikuttaa näkyvyyteenne? Tuntuuko, että perinteinen hakukoneoptimointi (SEO) on vanhanaikaista ja liikenteen määrä sivustollenne on vähentynyt, kun Google ja muut hakujätit syöttävät vastauksia suoraan tekoäly-yhteenvetoihin? Onko AI-optimointi sitten uusi pakollinen lisäys strategiaan? Tässä webinaarissa Eeva Suojanen Myynninmaailmasta ja Lauri Sainio Lianalta purkavat myyttejä ja kertovat, kuinka voit varmistaa verkkonäkyvyytesi tulevaisuudessa. Olipa sitten kyse perinteisestä hakutuloksesta tai tekoälyn tuottamasta vastauksesta.
Webinaarissa käsittelemme mm. seuraavia asioita:
Miten varmistat löydettävyyden AI-aikana. Opi konkreettiset tavat, joilla verkkosivustosi ja sisältösi voivat nousta esiin hakutulosten tekoäly-yhteenvedoissa ja tekoälyavustajien vastauksissa.
Käytännön vinkkejä siihen, miten tekoälyä voi käyttää verkkosivun ja sisällön optimointiin. Tämä varmistaa sinulle parhaan mahdollisuuden näkyvyyteen ja hyviin tuloksiin.
Vieraana:
- Eeva Suojanen, Johtava markkinoinnin asiantuntija, Myynninmaailma. Myynninmaailma on B2B-markkinoinnin suunnannäyttäjä
- Lauri Sainio, Senior Results Manager, Liana. Liana on Suomen suurin markkinointi- ja viestintäteknologian edelläkävijä
Saimme webinaarista 22 palautetta. Näiden NPS oli 91. Tässä muutamia sitaatteja:
- Loistava sisältö! Hyvin jäsennelty, mielenkiintoinen, selkeä ja ajankohtainen. Mahtavia vertauskuvia, jotka auttoivat asian hahmottamista ja ymmärtämistä.
- Todella erinomaista tietoa hyvin paketoituna
- Mielenkiintoinen ja hyvin rakennettu kokonaisuus