Hyppää sisältöön

5.11.2025 Myynnin ja markkinoinnin tuloksellinen kaava – ilmoittautuminen avoinna

Mika Tiainen
Head of Brand, Marketing and Communications, Summa Collective


Tervetuloa Summa Collectiven maksuttomaan aamiaistapahtumaan, jossa keskitytään markkinoinnin tehostamiseen käytännönläheisin keinoin. Varaa paikkasi ja tule hakemaan strategisia oivalluksia sekä konkreettisia työkaluja markkinointisi tueksi.

Tämä aamupäivä on suunniteltu erityisesti sinulle, myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, joka haluat kehittää toimintaasi ja varmistaa, että markkinoinnin panos näkyy suoraan liiketoiminnan tuloksissa. Tarjoamme herkullisen aamiaisen ja neljä ajankohtaista esitystä, jotka pureutuvat syvälle datalähtöisen markkinoinnin ytimeen.

Tapahtuman ohjelmassa:

  • Maria Sumuvuori (Myynninmaailma) paljastaa, miksi strateginen B2B-markkinointi on elintärkeää ja miten vältät ostajien menettämisen liian aikaisin.
  • Joonas Myyry (Grenkeleasing Oy) ja Ninni Mäkelä (Profinder) syventyvät datan hyödyntämiseen myynnissä ja markkinoinnissa, ja miten se voi muuttaa pelisi.
  • Kimmo Rantamäki (Suomen Golfliitto) jakaa kokemuksia siitä, miten onnistunut organisaatio hyödyntää dataa markkinoinnissaan.
  • Jussi Salminen (Bauhaus) kertoo, kuinka rakennat rohkeutta somemarkkinointiin datan ja prosessien avulla.

Paikkoja on rajoitetusti. Paikat täytetään priorisoiden nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaitamme sekä kumppaneitamme. Muista ilmoittautua viimeistään 15. elokuuta 2025, jotta varmistat paikkasi.