Hyppää sisältöön

Summa Talk: Vieraana Jussi Salminen, Bauhaus, keskustelua rohkeasta markkinoinnista

Mika Tiainen
Head of Brand, Marketing and Communications, Summa Collective


Rohkeus on ainoa strategia! Miksi keskinkertainen markkinointi ei enää riitä?

Onko brändisi vain yksi muiden joukossa? Kun markkinointia tehdään varmistellen, tulos on usein keskinkertainen. Keskinkertaisuus puolestaan syö tehoja ja hukkaa arvokasta aikaa sekä rahaa. Tässä webinaarissa pureudutaan siihen, miksi maailman parasta ja vaikuttavinta markkinointia ei tehdä puhtaasti matemaattisilla laskelmilla, vaan panoksena on myös rohkeus. Kun markkinointiin lisätään rohkeuden x-kerroin, saadaan aikaan aivan uudenlainen muistijälki ja brändin vetovoima.

Webinaarissa käsittelemme seuraavia asioita:

  • Miksi yhdenkään markkinoijan ei pitäisi tyytyä keskinkertaisuuteen, vaan tavoitella maailman parasta ja vaikuttavinta markkinointia?
  • Kuinka jokainen sekunti ja euro voidaan hyödyntää rohkeilla teoilla?
  • Miksi varman päälle pelaaminen tappaa brändin muistettavuuden?
  • Miten reaktiot – jopa ristiriitaiset – voivat vahvistaa brändiä?
  • Kuinka rohkeus rakennetaan organisaatioon ja miten johdetaan brändiä, joka uskaltaa erottua?

Vieraana: Jussi Salminen BAUHAUS Suomen & Viron -markkinointijohtaja, joka on näyttänyt teoillaan, että rohkeus todella kannattaa.